czwartek, 29 października 2015

Czaszka glamour na Halloween wg Red Lipstick Monster

Hej:)
Kolejny Halloweenowy wpis :)

Na początku października razem z resztą adminek na mojej grupie ogłosiłyśmy konkurs Halloweenowy. Miało to być przebranie, makijaż, zdjęcie z kimkolwiek, psem, kotem, dzieckiem, mężem, babcią. mamy na grupie ponad 7000 dziewczyn i chciałyśmy je jakoś rozluźnić.

No i adminki oczywiście przymusowo muszą zdjęcie zrobić :D Jednym z pierwszych moich zdjęć jeszcze przed założeniem bloga było to:

Podkreślę oczywiście, że profesjonalistką nie jestem, nie jestem makijażystką ani wizażystką, bawię się makijażem.

Makijażem zainspirowała mnie Red Lipstick Monster na tym filmiku:
Czaszka glamour na Halloween ♡ Red Lipstick Monster ♡


<3 ROZDANIE <3

5 komentarzy:

  1. Jak na Halloweenowy make up "ładnie" Ci to wyszło ;)
    ja ani się bawić ani malować nie potrafię, ale chętnie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super efekt :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!