niedziela, 18 października 2015

Rozdanie

Hej!
Wiem, że to dopiero początki, ale żeby jakoś rozkręcić blog, chciałabym ogłosić rozdanie!:)
Rozdanie z nagrodą niespodzianką np kosmetyk, książka.




Aby wziąć udział w konkursie należy:
*Być obserwatorem mojego bloga.
*Być aktywnym na blogu.
*Udostępnić mojego bloga.


Dodatkowo:
*Zaobserwować mnie na instagramie @miszmaszgirl

Zgłoszenie:

Mail do kontaktu:
Nazwa IG:
Imię:
Wiek:



Regulamin rozdania:

1. Sponsorem rozdania jestem ja - autorka bloga www.maszmiszgirl.blogspot.pl
2. Rozdanie trwa od 18.10.2015r do 08.11.2015r
3. W rozdaniu może wziąć udział każdy, kto spełni jego warunki.
4. Wygrywa jedna osoba.
5. Zgłaszamy się w komentarzu pod tym postem wg. podanego wzoru.
6. Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów związanych z przesyłką, koszty te pokrywa sponsor rozdania, czyli ja.
7. Abym mogła wyłonić zwycięzcę rozdania, musi wziąć udział minimum 25 osób.
8. Wyniki ogłoszę do 7 dni od daty zakończenia rozdania. Pojawią się one w osobnym poście na moim blogu.
9. Zwycięzca ma 3 dni na zgłoszenie się do mnie drogą mailową na adres: kala1532@wp.pl i podanie danych do wysyłki. Jeśli zwycięzca nie zrobi tego w wyznaczonym terminie, to nagroda przepada, a ja losuję kolejnego zwycięzcę.
10. Nagrodę wysyłam tylko na teren Polski do 7 dni roboczych od daty otrzymania danych.
11. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
12. W szczególnych przypadkach zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
13. Nagroda zostanie ujawniona 31.10.2015r


9 komentarzy:

  1. Też niedawno zaczynałam z blogiem i było ciężko, ale lubię pisać, dlatego się nie zniechęciłam :) Tobie też życzę powodzenia :)
    Mail do kontaktu: alicja259@gmail.com
    Nazwa IG: Alicja Orzechowska
    Imię: Alicja
    Wiek: 17

    OdpowiedzUsuń
  2. Mail do kontaktu: fraglesik08@gmail.com
    Nazwa IG: zuzakasik
    Imię: Zuza
    Wiek: 22

    dodałam baner na dialoginaiwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ✋
    Mail do kontaktu: bejatkas84@poczta.fm
    Nazwa IG: bejatkas84
    Imię: Beata
    Wiek: 31

    OdpowiedzUsuń
  4. Mail do kontaktu: awrobacka@gmail.com
    Nazwa IG: agu_ro
    Imię: Aga
    Wiek: 28 za kilka dni :)

    baner http://simplynailsdesign.blogspot.com/
    Dziękuję za info :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mail do kontaktu: se2p@o2.pl
    Nazwa IG: magdalenna.u
    Imię: Magda
    Wiek: 27
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mail do kontaktu: paulina3p5@Wp.pl
    Nazwa ig: ppaulina_00
    Imię: Paulina
    Wiek. 16
    I życzę powodzenia w rozkręcaniu bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mail do kontaktu: Kamira1990@gmail.com
    Nazwa IG: Kamira90
    Imię: Kamila
    Wiek: 25
    Baner na: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mail do kontaktu: adibloguje@gmail.com
    Nazwa IG: kuferekzpieknem
    Imię: Andżelika
    Wiek: 21
    udostępniłam w Google+ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!