czwartek, 6 kwietnia 2017

Shipgratis

Cześć,

i znowu trochę czasu mnie tu nie było. Niestety były sprawy trochę ważniejsze. Później musiałam się podnieść z chwilowego dołka do tej pory jeszcze nie mogę pogodzić się z tym co się stało. Mam wspaniałego kochającego mężczyznę, który pomógł mi przez to przejść, chociaż i jemu było ciężko nie będę tu o szczegółach mówić......trzeba żyć dalej. To tak na wstępie chciałam siebie wytłumaczyć.

Wracając już do tematu czy słyszałyście o stronie Shipgratis?

Pomysł stworzenia galerii zakupów, ShipGratis.eu, powstał w naszych głowach około połowy roku 2011. Motywem była chęć stworzenia internetowej strony gdzie klienci będą mogli kupować towar i o małej wartości, pod warunkiem że do ceny towaru nie będzie zaliczona opłata pocztowa. Umożliwienie samodzielnego zakupu bez obaw o zaliczenie do ceny nieproporcjonalnej kwoty za opłaty pocztowe. Równocześnie chcieliśmy zachować wysoki poziom naszych innych usług, takich jak komunikacja z klientami, oferowanie szczegółowych informacji o towarze, załatwianie reklamacji itp.

System jest bardzo prosty, nie naliczamy opłaty pocztowe. Nie oznacza to jednak że chcemy wprowadzić klienta w błąd  i zaliczymy mu opłatę pocztową do ceny towaru. Jest to wręcz odwrotnie, wszystkie produkty oferowane w naszej galerii ShipGratis.eu mają cenę podobną lub niższą od cen u konkurencji, podstawowa różnica  tkwi w tym że konkurencja często do cen towaru dolicza opłaty pocztowe. Naszym celem jest oferowanie klientom dobrej jakości towaru za konkurencyjne ceny. 

Logując się na tej stronie, jest specjalna zakładka dla blogerów. Wpisujemy tam adres bloga, datę rozpoczęcia i wszystkie statystyki. Po kilku dniach administrator akceptuje nas jako blogera i wystawia nam odznakę złotą, srebrną lub brązową. Te odznaki oznaczają ograniczenia, a po co te ograniczenia? Bo będąc w sekcji blogera możemy wyprać produkty, które mamy chcielibyśmy zrecenzować, ograniczenia są po to aby określić przedział cenowy produktu. Oczywiście my blogerzy nie płacimy za produkt, który mamy zrecenzować. Mamy kilka opcji, po wybraniu wysyłamy prośbę do administratora i kiedy mamy akceptacje produkt zostaje wysłany. Produkty idą do nas z Azji więc na produkt musimy czekać około 30 dni.

Uwielbiam kolczyki, więc skoro jednym z proponowanych produktów miałam kolczyki to wiadomo co wybrałam :)
Padło na takie:
Bogato zdobione kolczyki z przezroczystymi kamyczkami

Cena tych kolczyków teraz wynosi: 54,24zł nie powiem....jestem w szoku...

Opis produktu: 
  • Materiał: metal biżuteryjny, szkło szlifowane
  • Kolor: patrz zdjęcie
  • Wymiary: 20 x 10 mm
A jak one wyglądały u mnie?:



Kolczyki są śliczne, bogate tak jak w opisie. Szczerze mówiąc myślałam ze to ściema i miłe zaskoczenie było kiedy te kolczyki dotarły :) Same zdecydujcie czy chcecie z tego skorzystać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki! :)
Zapraszam ponownie!